script src="http://blogskin4.persiangig.com/logo-r.js" language="javascript"> script src="http://blogskin4.persiangig.com/logo-l.js" language="javascript"> کج ومعوج ۱۹ ساله (( الله اکبر خامنه ای رهبر)) - مذهب علیه مذهب


ساعت 9:45 سه هفته مانده به کنکور

نمی دانم جایی خوانده بودم یا یک بزرگی می گفت که امروز دشمن نمی آید به طور مستقیم بگوید دین شما بد است ، می آید تمجید می کند لا به لای تمجیدها چنان شیخونی می زند که خودت هم نمی فهمی.

من سوال دارم آیا کتاب آیات شیطانی آیا فتنه که اینقدر جنجال شد واخر سرهم تمام چیزی جز نقل روایات وایات بود؟ . همین ها بود اما بد استفاده شد . از خود مذهب علیه مذهب استفاده شد.
امروز جوان ما حتی حوزوی ما دارد همین کار را می کند .تو بیخود کردی می آیی بدون استفاده از عقلت چون این حدیث در من لا یحضر الفقیه آمده است ذکر می کنی . عصمت را زیر سوال می بری. امام عزیز مرا زشت می کنی .
.آن جوان جاهل است یکی مثل من است ومن بدتر از او، حوزه ی علمیه چه می کند .کجایند دژهای محکم اسلام ، یک مشت کتاب می خوانند بالا منبر می روند چیزهایی می گویند که خودشان قبول ندارند. این خطر است جوان طلبه نداند سکولارجیست خطر است ،حوزه ای که مقامی را به خاطر عرفان شخصش بالا ببرند خطر اس. اینها حافظان حدیث پیمبرند اینها جانشنیلنان علمی پیامبرند چرا نباید در کتب تصفیه صورت بگیردچرا باید حلیه المتقین چرا باید بحار الانوار با احادیث غلط چاب شود . چرا هنوز باید در سند عقد حدیث غلطه وتوهین امیز النکاح سنتی نوشته شود.
دیشب سایت خبری را دیدم از خود ما بود دشمن نبود ،اصلاح طلب هم نبود مذهبی بود آمده بود در برخی مقاله هایش بحث عقد موقت را زنده کند. حدیث نقل کرده بود ان هم چه احادیثی!!!!!دیروز حماقت کردم ان لینک را در مسنجرم فرستادم به نشانه ی اعتراض. ادم شرمش می گیرد. طرف امده بود خوبی کند نمی دانست چه دارد ی کند یک نمونه را گوشه چشم می زنم تا عمق فاجعه را در یابی . مردی زنش را خیلی دوست داشت قسم خورده بود که متعه نکند اعتقاد داشت به متعه اما زنش را دوست داشت نعوذ بالله از امام زمان می پرسند حکم این قسم چیست. امام زمان می گوید باید یک بار متعه کند. آدم شرمش می گیرد بنده خدا داری به امام زمان با نقل این حدیث که من یقین دارم غلط است توهین می کنی .
عقد موقت را بنده نفی نمی کنم یک درمان است راسل هم چنین ازدواجی را پیشنهاد می دهد حتی . اما برای ان کس که نمی تواند عفاف در پیش گیرد نمی تواند همسر دائم بگیرد قرار نیست که خانمان سوز باشد مگر نشنیده اید که خدا منفورترین حلالها نزدش طلاق است. زن بشنود مردش دوست دختر دارد غوغا می کند دیگر عقد موقت روابط ما بعد جای خود دارد.
امام علی می گوید هر گاه بدانم شخص نا اهلی متعه کرده حد زنای محصن را بر او جاری ساخته وسنگسار می کنم . نا اهل کیست ایا ان کس که می اید بر اساس هوس بر اساس تفسیر هوس به نام دین اینکار را می کند نا اهل نیست
.من برای آن سایت اظهار تاسف می کنم ،من شرمم می گیرد باقی احادیث را که بدتر از این است ، زهر است نقل کنم علی مظلوم است، ائمه مظلومند الان مظلوم ترن . این سکوت خیانت است چرا تا تقی به توقی می شود یکی در دانشگاه می آید علیه نبی مقاله می نویسد همه فریادمان بلند می شود ولی چون این عربیست وحدیث است بگذار جعلی باشد با صلوات نویسنده را بدرقه می کنیم. وظیفه داریم .
من از تریپون بلاگم اعلام می کنم یا آن سایت مطلب را بر می دارد واز این به بعد در گفتن مطالب دقت می کند یا با کمک دوستان ارزشی هک می کنیم.

پی نوشت: اکنون ساعت ده ونیم شب برای اینکه مشخص شود صحبتهای من توهم نیست ادرس سایت خبری نوساز ولینکش را بخوانید . صمننا من منکر تمام احادیث منقول در این لینک نیستم ث نیستم امابیشتر احادیث قابل توجه بدون سند ومسخره هستند . اگر تمام ادم وعالم با من دشمن شوند از صحبتم دست برنخواهم داشت.
بنده ی  گستاخ را چاره بجز مرگ نیست
                                                          آن که انالحق سرود بر زبر دار رفت.

لينک مطلب نوشته:کج ومعوج تاریخ:1387/3/19 ارسال نظر تعداد نظرات: [29]

نظر

05:52, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط شاگردان سیمرغ (سايت - ايميل)

سلام.خیلی دلمان میخواهد که این آخرین پستی باشد که "ما" برای سیمرغ میگذاریم. دیده اید وقتی عزیزی می آید خانه را برایش چراغانی میکنند؟ ما هم میخواهیم مرادمان را غافلگیر کنیم! : میخواهیم چند روز دیگر که می آید اینجا، با دیدن این نوشته ی سیمرغ درباره ی دردهای سرزمینش: “خوزستان"باز هم به صرافت “نوشتن” همان متون قوی بیفتد! مثل قبل!: همانطور که شریک غممان بودید اکنون بیایید و در شادی ما هم شریک باشید.



نظر

10:31, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط ناشناس (سايت - ايميل)

از مصايب زمانه ما اين است که هر کسی خودش رو علامه و صاحب نظر فرض می کنه خصوصا در مسايل دينی
...اصلا خانوم کج و معوج! شما چکاره ای و با چه دليلی احاديث اهل بيت رو انکار می کنی ؟ برفرض که حديث واقعا غلط باشه شما حق نداری بی دليل وتحقيق در سند روايت اون رو انکار کني .. اين کار به عهده متخصصان دينه که همون مراجع اند .. واسه همين ما حق نداريم در اين جور مسايل مستقيما بريم سراغ روايات و واسه خودمون حکم شرع و نظر شرع رو استنباط کنيم .. هرچی مرجع مون گفت بايد همون رو بگيريم نه چون من از اين حديث خوشم نيومد و باب مزاجم نبود پس يقينا اين حديث غلطه!! شايد مخ من و تفکرات من غلط باشه که از اين مطلب خوشش نيومده!!
به نظرم شما به کنکورت برسی واجب تره



نظر

02:33, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط سارا (سايت - ايميل)

این پست نظر خصوصی ندارد با عرض پوزش نظرات خصوصی دوستان را عمومی می کنم هر کس حرفی دارد با شجاعت بزند بقیه هم بخوانند.
من احساس وظیفه می کنم وخواهم کرد در قبال این گونه احادیث که در آن بوی تو هین به امام من است.
حتی اگر همگی دشمنم شوند!
يا علی



نظر

02:34, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط سرگيجه (سايت - ايميل)

سلام شما هم شورش رو در اوردی به هر چی که به شما ربطی نداره بی خود می پری و الکی اظهار نظر می کنی
ديگه با حديثم؟؟؟
اين احاديث سند داره چيزی که سند نداره عقل و درک شماست و من متاسفم که حتی براتون اف ميذارم
اميدوارم اين پستتون رو کسی نخونه
همين!
....
نظر خصوصی که با صلاح ديد من عمومی می شود



نظر

02:35, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط وبلاگ به دوش- حسن قاسم زاده (سايت - ايميل)

سلام
۱.فکرکنم اون جمله رو رهبری گفته بودند،مطمئن نيستم.
۲.از وقتي با روحانيون پريديم اين رو ياد گرفتيم که نگيم من مطمئنم فلان چيز غلطه،دليل مياريم يا حداقل اگر نتونيم ضعف سند و ... رو بررسي کنيم از لحاظ عقلي مي گيم غلطه.
۳.وقتي هم مي خوايم حديث بگيم براي اينکه متهم به نقل حديث مجعول نشيم حداقل سندش رو ذکر مي کنيم.
۴.فکرکنم نيازي به شاهد مثال آوردن از راسل نيست شهيد مطهري هم همين ها رو گفته (البته بايد ببخشيد يادم نبود شهيد مطهري شده است یک بهانه در دست یک عده آدم دینی تنبل! هرچند راسل هم شده است همان بهانه براي يک مشت آدم تنبل غربي! (قصد توهين نداشتم.))
۵.من که نمي دانم اين سايت چه بوده اما در اعتراضش با شما شريکم
۶.يا علي



نظر

02:47, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط sara (سايت - ايميل)

به عهده ی مراجع غایب ماست احسنت . امثال کدوم مرجع کدوم مرجع کدام عالم؟ جز ایت الله املی جز اقای مصباح وتعداد اندک بقیه دارند در خواب عرفانیشان سیر می کنند!



نظر

04:13, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط ناشناس (سايت - ايميل)

خوبه ادم در گفتار مراقب تر باشه وادب رو خصوصا با بزرگان رعایت کنه .. معلوم شد مراجع دينتون رو هم قبول نداريد .. وظيفه مراجع فتوای فقهي بر اساس همون روایاتیه که جناب عالی روی مزاجت رد می کنی ِ که وظیفه شون رو بحمد الله بهتر از شما انجام می دن ..



سلام

04:54, 1387/3/20 .. ارسال شده توسط مفتي (سايت - ايميل)

کاش اين پست رو با يه کم آرامش می ذاشتی.نه اين قدر عصبانی.

اون وقت حتما بهتر می نوشتی.

در اون سايت هم نظر گذاشتم.بهتر بود همه گی پی روی ولی فقيه مون حرکت کنيم.
نه جلوتر و نه عقب تر.

تا نه غرق شيم و نه گمراه.


کم پيدايی؟
يادی از همسايگان قديمی نمی کنيد.



حرف اول...

08:41, 1387/3/21 .. ارسال شده توسط مصلـــــوب تو...؟! (سايت - ايميل)

سلام!ادم میمونه چی بگه!
یه کم عجیبه!
کار دنیا چپه س دیگه!حالا هی زور بزن که حرفتو بفهمونی!

خوشحال میشه بهم سر بزنی و دست نوشته هامو نقد کنی!
پ.ن:اعصاب نداشتی فکر کنم اینبار!



نظر

08:42, 1387/3/21 .. ارسال شده توسط مصلـــــوب تو...؟! (سايت - ايميل)

اااا! منظورم این بود که خوشحال میشم!!!



نظر

09:23, 1387/3/21 .. ارسال شده توسط ;mashti (سايت - ايميل)

salam. baba jan in nosazi chichi bood? bi pedara che chizayi minvisan.
ini ke mikham begam ye hadse. be doostan ham migam ege shod taho toosho dar biaran. nosazi ye kelisaye majazie ke tablighe masihiate jali ham mikone. hamoonjoor ke eslame jalio tabligh mikone. nemidoonam be koja bande vali hadsesh kare sakhti nist. konkooro daryab



ز

06:06, 1387/3/22 .. ارسال شده توسط محمدمهدی (سايت - ايميل)

با مطلبی تحت عنوان : محتشمی پور را بهتر بشناسیم! به روزم
تشریف بیاورید و مارا از نظرات خود بهره مند فرمائید.



سلام

06:49, 1387/3/22 .. ارسال شده توسط شخصی نويس (سايت - ايميل)

سلام
خيلی وقت بود خدمت نرسيده بودم...
يه جورايی حالم بد شد...
کار خوبی نکرديد که آدرس رو درج کردين...
براتون آف گذاشتم...
خبر بدين...
با أرزوی موفقیت در کنکور زندگی...
يازهرا-ملتمس دعا



نظر

01:21, 1387/3/22 .. ارسال شده توسط انسان (سايت - ايميل)

سلام
اولا خوبه که فکر ميکنی
دوما خوبه که نقد ميکنی
سوما بده که تعصب به خرج ميدی
من با اون قسمت حرفات که گفتی احاديث ضعيف بايد کنترل بشه موافقم اما حقيقت متعه و ازدواج موقت يکی از مترقی ترين احکام اسلامه که متاسفانه چون يک عده بد دفاع کردند و يک عده مخصوصا طبقه نسوان يعنی همجنسان تو البته فقط در ايران متاسفانه با اون به مخالفت برخاستن پيشنهاد ميکنم نظام حقوق زن در اسلام مطهری رو بخونی
در ضمن درسته که ازدواج موقت برای زن شوهر دار تاکيد نشده و مکروهه اما اين نسبيه يعنی مقتضيات زمان در اون دخيله تو انگليس بعد از جنگ جهانی دوم زنها به کليسا التماس می کردند که اجازه چند همسری رو به مردان بدهند شايد تو ايران هم اين اتفاق بيفته تازه تو کشورهای عربی که همش بهشون ناسزا ميگيد و اونا رو با ديد نژاد پرستانه نگاه ميکنيد خود زن برای شوهرش دنبال زن ديگری ميگردد و اصلا زن ديگری را پيشنهاد ميکند و کنار هم با آرامش زندگی ميکنند
شايد تو هم تحمل شنيدن حقيقت رو نداری و از من برنجی ولی اميدوارم به هر مسئله ای تو زندگی يا کلا تو دنيا بی طرفانه نگاه کنی
مسلم



نظر

04:33, 1387/3/23 .. ارسال شده توسط سارا (سايت - ايميل)

رنجيدن چيست دلم ميخواهد خفتان کنم! به جان خودم! هر وقت می خوانم نظر را دلم ميخواد .



فقط برای آزمايش درست ارسال شدن نظر.

08:50, 1387/3/23 .. ارسال شده توسط توت کال (سايت - ايميل)

امان از دست اينترنت با حال و پر سرعت خودمون!



نظر

02:14, 1387/3/23 .. ارسال شده توسط مبارز (سايت - ايميل)

من از انتقاد شما متشكرم...
ما اينجا نيامده ايم من بگويم وبلاگت خوبه ....شما هم بگوييد براي تو توپ تره؟
ببينيد مقام معظم رهبري فرمودند براي رسيدن به جماعه اسلامي سه مرحله بايد پيشرفت( انقلاب- نظام سازي-جامعه اسلامي)
اولاً كه من به نظر شما احترام مي گذارم...دوماً آيا شما ميدانيد كه اينجا سرزمين تعارض هاست... اگر احمدي نژاد باشي بايد اتومبيلت 2 ميليوني باشه اما ارگ پرسپوليسي و علي دايي اي باشي كمتر از صد ميليون نمي شود !!!
من سوال دارم چرا بايد شهردار تهران صد ميليون تومان بدهد فوتباليست ها كه چه بشود...جام ملتهاي اروپا ببينند و نبينند چه مي شود؟؟؟
آيا اينها امروز بتهاي جامعه ما نيستند بازيگرها و فوتبالست ها ...
شما نمي دانيد بدانيد مايكل جكسون كه آمد همين ژاپن ده ها نفر خودشان براي اين خانم يا آقا كشتند!!!
اگر اين همه بچه توي استاديوم ها كشته شوند چيزي نيست...اگر فحاشي كنند..ايرادي ندارد
شما گفتيد پدرتان در صدا و سيماست من يك سوال دارم و حرفم با اينكه جا دارد تمام مي كنم....من بچّه مذهبي ام آيا سخنراني هاي مختلف و مداحي پخش مي كنند...پناهيان را كه اخراج مي كنند...از مرحوم كافي و حاج شخ مهدي دانشمكند كه يلي هستند خبري نيست...مداحي كه چه عرض كنم تركي يا عربي ....تازه ساسنور هم مي كنند...سهم من بچه مذهبي كو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظر

03:55, 1387/3/24 .. ارسال شده توسط ناشناس (سايت - ايميل)

اگر خونه بنامته و بنامم ميزنی ميام خواستگاريت



نظر

01:57, 1387/3/24 .. ارسال شده توسط سارا (سايت - ايميل)

سهمتان را می توانید در روزهای!!! عزاداری بخورید! که ما را می کشندد! از بس نا متعادلن!!!
پدر من چه کاره است پدر من هم به نوبه ی خودش دارد در شبکه ی الکوثر برنامه ی مذهبی به نام مع علی الهوا می سازد! تازه همین برنامه هم می خواستند جلویش را بگیرند!!!!! بیاید برویم !! جلوی ضرغامی! ! را بگیریم!!!بیخیال سخنرانی !!!مردم در امریکا می ایند ! هالیوود می سازند وعقادیشان را به ما قالب می کنند ما می آییم مداحی میذاریم وسخنرانیکه باز هم خود بچه مذهبی ها نگاه می کنند!!!
شما زیاده روی می کنید همین کارها را می کنید! مردم از دین زده می شوند! فوتبال است به شما ورزش است مردم دوست دارند نگاه کنند! دوست دارند یورو 2008 ببینید!
!
.....................
هاها پایینی بهت بخندم!!!



نظر

02:54, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط محمد صادق ۱ (سايت - ايميل)


سلام خانوم مسعودی حالا 18 ساله!
خوفید!
بین دوستانی که کامنتیده بودند (البته حول مطلب شما و نه توصیه های اخلاقی) با مفتی موافق ترم. یعنی اگر کمی عصبانیت خونت فروکش می کرد بهتر می توانستی پنبه امثال این مقدس مآبان را چوب بزنی.
راستش مطلب نوسازی را هم اجمالا نظری افکندیم از بهر آنکه یکطرفه به قاضی نرفته باشیم.
آنچه در آن مطلب کذایی بود حول دو محور عمده ذکر می چرخید:
1) لا مشکل بودن و لا قبیح بودن عقد موقت از دیدگاه اسلام
2) لعن و نفرین بر گناهانی از قبیل زنا و لواط و استمنا
از موارد فوق با نکته ی دوم بلا واسطه مشکلی ندارم و عقل سلیم هم ایضا می گوید غلط می کنی که داشته باشی. و اما نکته ی اول:
در اینکه عقد موقت در اسلام به عنوان یک راهکار ارائه شده است شکی نیست اما برای چه مواقعی! موزماری دوستان نوسازی دقیقا از همینجا هویدا می شود که مطلب حقی را عنوان می کنند اما شرایط آن حق را نمی عنوانند.
فی الواقع تا جایی که عقل ما قد می دهد اسلام بطور اعم و کل، تعالیمی برای مواقع غیر بحرانی و نرمال تجویز می کند و البته شرط تکامل یک مکتب آن است که از جهت مواقع بحرانی و سرریز مسائل فردی و اجتماعی هم کاتالوگ ارائه دهد و تا جایی هم که بنده از اساتیدی چون رحیم پور این مطلب را پیگیری کرده ام عقد موقت مربوط به شرایط عادی و نرمال جامعه نیست و ایشان با نقد تندی که به این مسئله زدند صریحا عنوان کردند:" با فرض بلا اشکال بودن طرح این مسئله در جامعه آیا واقعا آن عده ای که امکان ازدواج برایشان ممکن نیست از ان بهره خواهند برد یا مشتی مرد ازدواج کرده و متاهل که راه برای عیاشی های بدون مسئولیت شان باز شده؟" آمار و ارقام شق دوم فرض قبلی را نشان می دهد.



نظر

02:55, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط محمد صادق ۱ (سايت - ايميل)

نوسازی های آخر دین دقیقا نکته ای را که شرط عقد موقت بوده و فلسفه ای اصلی آنرا تشکیل می دهد را بی خیال شده اند و یکسره به سراغ حکم رفته اند.
نکته ی دیگر اینکه: راستش من حدیث شناس نیستم ولی برخی از احادیث عنوان شده به شدت با آموزه هایمان در تضاد است. مثلا این یکی دیگر خیلی تابلو است:
اباب بن تغلب از امام صادق (ع) سوال مي كند: اگر زن زيبايي ديده شود كه راضي به ازدواج موقت باشد؛ ولي معلوم نيست شوهر دارد يا نه چه بايد كرد؟ حضرت فرمودند: لازم نيست تحقيق كني حرف او كه مي‌گويد شوهر ندارم براي تو كافي است.
كتاب متعه شيخ مفيد حديث 37
در باب تصفیه کردن کتب حدیث هم به شدت موافقم. مثلا علامه جعفری راجع به همین شیخ مفید که خدمت زیادی به تشیع کرده در عین ارج نهادن به خدماتش صریحا عنوان کرده که ایشان معصوم نبوده و اشتباهاتی هم داشته است.
راستی من هم مطلبی در همین مایه ها داشتم چند وقت پیشا، خواستی یه سری بهش بزن!
http://m-sadegh.blogfa.com/post-53.aspx
تا بعد



نظر

07:15, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط شادی (سايت - ايميل)

سارا جان من واقعا خوشحالم که دختری به سن و سال تو به این خوبی حرف می زند و استدلال می کند. امیدوارم همه مان راه درست را پیدا کنیم. کنکور هم موفق باشی!



نظر

08:44, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط نادر (سايت - ايميل)

به نام خدا
اولا اصلا اين گونه فيلمها رو همين بي خردان بزرگنمايي ميكنند تا كارهاي خودرا توجيح كنند دوما اگر من با ايمان با اين فيلم از خداي خود گفتم خداي خود زده بشم از بن كافرم سوما اصلا احاديث نظرات حالا بگيم بزرگان هستش اصل وجدانمان هست كه بر مبناي ان بايد عمل كرد مگر خداوند به ما عقل نداده درست كه هركي عاقلانه رفتار كنه ضد دين البته در نظر ايت ها چهارما آقا ولش كنين يورو ۲۰۰۸ رو حال كنين تا در بدو تولد خفقان را در اين فوتبال سانسوري با حركات زيباي كريس رونالدو حال كنيم



سلام

03:53, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط محمدرضا (سايت - ايميل)

مطلب شهرداری رو با اجازه شما در وبلاگم با ذکر منبع اوردم.
راستی برای جلوگیری از اینکه شما بگویید کی اجازه دادید؟! با ید به اصل اذن و اجازه در فقه اسلامی مراجعه کنید
بالاخره بعد از N ترم درس خوندن دو تا نکته بلدیم!



با اجازتون ! نقد نقد شما

04:54, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط ناشناس (سايت - ايميل)

مطب به ظاهر جنجالي و تعاقل بر انگيز تان را خواندم.- مذهب عليه مذهب- احساس كردم بهتر است چند نكته را به عنوان برادر ديني به شما تذكر دهم:
1- آدمي در مقام نقد بايد از يك ادبيات مودبانه استفاده كند نه اينكه هر چه به زبان مبارك اش آمد را بگويد.
2- اين سوال برايم مطرح شد كه شما نقد مي‌كنيد كه توهين كنيد يا توهين مي‌كنيد كه نقد كرده باشيد و آيا با اين گونه نقد كردن از مردمان انتظار اصلاح را هم داريد؟
3- اين امام عزيز فقط براي شما نيست و يك اعتقاد و يك ايدئولوژي را به خود اختصاص داده است پس به جاي استفاده از عبارت " امام عزيز مرا زشت مي‌كني" بهتر بود با دلايل عقلاني و با صلاح تفكر به جنگ آن سايت ظالم مي‌رفتيد.
4- و اما اين سوال برايم مطرح شد كه آيا واقعا شما مي‌دانيد سكولار چيست؟ چرا خطر ناك است؟ اولين بار به چه منظور مطرح شد؟ و ... يا سكولار را خطر مي‌دانيد چون ديگران اين گونه گفته اند. و يا آيا سكولار نفعي هم به همراه دارد؟
5- آيا تصفيه در كتب خطرناك نيست؟ بهتر نيست بجاي تصفيه كردن كتب با فيلتر انديشه هاي خود؛ به شعور مردم احترام بگذاريم و ما نيز انديشه ها و نظراتمان را مطرح كنيم و داوري و... را به عقل و شعور مردم واگذار نماييم.
6- در ضمن بهارالانوار و ... از كتب محكم اسلامي هستند كه بهتر است اجازه دهيم بحث در مورد نحوه نگارش اين كتب را بزرگان اين فن انجام دهند نه يك نوجوان كنكوري؛ آن هم با شور و شوق دوران نوجواني! البته قصد توهين ندارم اما تصفيه اين كتاب ارزشمند با انديشه هاي شما جالب بود.
7- و اما در مورد حديث معروف پيامبر كه فرموده ايد از ديد شما غلط است. دوست دارم دليل محكمه پسند خود را هم بيان كنيد. و دليل توهين آميز بودن اين حديث را بفرماييد. براي توضيح بيشتر بهتر است مقاله اي كه در اين مورد نوشته شده است را دوباره مروري كنيد تا جنبه هاي روانشناسي؛ اجتماعي؛ اقتصادي و... اين حديث به قول شما توهين آميز ياد آوري گردد.
8- در آخر فكر مي‌كنم ؛حتي اگر غلط بودن حديث يا سخني؛ بارز باشد، بهتر است با دليل و سند علمي اين امر را پاسخ گو باشيد. در ضمن از ازدواج موقت دفاع نميكنم اما فقط و فقط به دليل قوقا كردن خانم ها ازدواج موقت يا صيغه قبيح و دور از اخلاق است؟ يا دليلي محكم تر هم براي آن داريد؟
اميدوارم من هم توانسته باشد به شما كمك كنم تا از اين پس بهتر سايت يا مطلبي را نقد كنيد. دوست دارم من هم از نظريات شما مطلع شوم.
پس اگر مايليد منتظر خواندن جوابيه شما هستم:‌ geniusmmt@yahoo.com با آرزوي قبولي شما در كنكور
م.م.ت



امان از بي سوادي!

05:33, 1387/3/25 .. ارسال شده توسط توت کال (سايت - ايميل)

بسم الله
سلام
بله چيزی غير از روايت ها بود خصوصا و خصوصا و خصوصا کتاب نجس آيات شيطاني.گويا نمی دانيد،كه موضوع كتاب آيات شيطاني چيست؟آيات شيطاني جمع چندين فحش و بد و بيراه است.
و اما فتنه،فتنه را ديدم،البته با دل آشوبه فراوان.درست است كه فتنه ابتدا آيات را نقل مي كرد و سپس تصاوير نشان مي داد.اما مشكل آن اين بود،كه خشونت بعضي جاهلان و غير مسلمانان را به مسلمانان نسبت مي داد و ...
جملاتتان خيلي خيلي نامفهوم است.
در مورد حوزه و جاهاي ديگر.همه جا انسان خوب و نمونه كم است.حتي در حوزه.تفاوت حوزه با ساير جاي ها اين است كه آدم هاي خوب بيشتر نسبت به ساير جاي هاي ديگر دارد و راه خوب شدن هموارتر است.كي گفته همه آخوند ها خوب هستند و به حرف هايشان ايمان دارند؟
سکولارجیست نه ،سكولاريسم.
اين حرف بسيار غلطي است.فرض كنيم در لغت نامه ،دهخدا يك معني جعلي و من درآوردي براي يك كلمه نوشته اند،آيا بايد آن را از كتاب ايشان حذف كرد.اصلا اين درست نيست.كسي نگفته است كه تمامي احاديث بحارالانوار درست و متعلق به ائمه اند.اين كتاب و اين تلاش علامه مجلسي به خاطر آن بوده است كه احاديث حتي انهايي كه سند ندارند يا سندشان ضعيف هست،حفظ بشود.علامه مجلسي اين زحمت را كشيدند كه اينها حفظ بشود،يك نفر نه هزار نفر بنشينند ببينند كه كدامشان صحيح السند هست و كدامشان نيست.آن وقت آن مي شود يك كتاب مجزاي ديگر.
يك خواهش دارم.وقتي شما از حديث و سند آن سر در نمي آوريد ،بي خودي اظهار نظر نكنيد.شما از كجاي معلوماتتان درآورده ايد كه حديث شريف النكاح سنتي فمن رغب عن...، جعلي است.كجاي اين حديث توهين آميز است؟خواهش مي كنم مواظب باشيد درباره چه چيز صحبت مي كنيد و درباره آن چه مي گوييد.اين وظيفه شما نيست كه حديثي كه جعلي است را به ديوار بكوبيد.وظيفه من هم نيست.وظيفه خيلي خيلي خيلي بزرگتر از ما ها هست.كساني كه علمش را دارند.
و اما درباره آن مطلب امام زمان(عج) ،نمي شود همين طوري ،گفت كه اين غلط است.بايد ببينيم حديث است يا خواب است.اگر خواب هست كه سنديتي ندارد،اگر حديث است بايد ببينيم كه سندش چگونه است.اگر همه چيز حاكي از آن بود كه حديثي صحيح است،آن وقت اگر ديديم مغز ما توانايي فهميدن آن را ندارد،با احترام مي گذاريم كنار و منتظر مي نشينيم تا يا خودمان متوجه بشويم منظور را ،يا خود حضرت آن را بيان كنند.خدا را شكر اينقدر حديث صحيح داريم كه لنگ اين يك حديث نباشيم.
راسل ... كي باشه؟
خوب اين يعني درك نكردن موضوع.
دوست دختر داشتن يك مرد زن دار ،يعني خيانت .خيانت معني اش اين نيست كه مرد زن داري،از رابطه نامشروع با يك زن ديگري بچه به دنيا بياورد.همين حد دوست بودن و و... هم خيانت است.اما عقد موقت با تمام شرايطش ،يك كار حلال است.در قانون اسلام ازدواج موقت مردي كه زن دارد،خيانت نيست.اين را ما از خودمان درآورده ايم كه اين خيانت هست و آن نيست.اين كجا و آن كجا؟
من كه حديث شناس نيستم.اما اين حديثتان را شهيد مطهري و بسياري ديگر از علما گفته اند كه جعلي است.نمي دانم.
زياد حرص و جوش نخوريد.هيچ دليلي براي هك كردن آن سايت و سايت هاي ديگر وجود ندارد.زحمت بي خودي هست.
نوسازي معروف؟
اين نوسازي هيچ حرفش را نمي توان پذيرفت.
به احاديث توهين نكن.
بيشتر فكر كن و بيشتر بخوان،شايد از حرفت برگشتي.

اين هم آن نظري بود كه مي خواستي.
موفق و سربلند.
يا حق.




نظر

11:02, 1387/3/26 .. ارسال شده توسط جواد (سايت - ايميل)

خوبه! فقط يه اشکال کوچولو هست که خدای من و تو، ذره ای به اين حرف های از روی احساسات ما اهميت نمی ده. چون عليم خبير هست و اگر حکمی وضع کرده از روی حکمتش هست. اگر انتقاد می کنی بگو اين ها نظر منه نه اين که خودت هم از راه مذهب عليه مذهب بروی. بگو من اين طور فکر می کنم نگو که اين حديث مطمئنا غلطه. شما علم حديث بلدی؟ چند سال تو حوزه بودی؟ چند تا کتاب رجال خوندی؟ بگو اين نظر منه!
البته توصيه من اينه که فعلا به فکر کنکور باش هنوز برای اين مسائل وقت زياد داری.



نظر

01:07, 1387/3/26 .. ارسال شده توسط sara (سايت - ايميل)

پاسخ به صبا! توت کال
پس باید شما به اطلاعات خودتتان خیلی مطمئن باشید!! که صحبتهای دیگران را قبول نمی کنید!!! من اشتباه بودن حدیث النکاح وسنتی را نگفتم ! از خودم هم در نیاوردم! بهتر است به یک حدیث شناس فوق لیسانس ! مطالعه کنید جواب خوبی برای شما در این باره خواهند داشت!! این حدیث ! به اشتباه ! برداشته شده!! یک سوال واقعا پیامبر ما انقدر بیکار است!! که فقط نکاح ان هم نه ازدواج نکاح به معنای خاصش !! مورد نظرش باشد؟؟
!
حتما کسی از دوستان پاسخی در این باره خواهند داد که چرا به نه نامه ی من! که از طریق ایمیل به دفتر مراجع! وسایتهای دینی فرستاده شده پاسخی نداده شده! این اولین بار نیست! بلکه شاید ! دومین بار باشد فقط تازه از سوی من!! دوستانم بماند!!!
من نگفتم!! این حدیث توهین امیز است! بیشتر گله ی من از حدیث منسوب به امام زمان وامام باقر می باشد!
سوم! احسنت به شما که بسوادان دینی هستید!!!!
چهارم! همه خوبند!! الا ما!!!! ببخشید در کار علما فوضولی می کنم!



نظر

01:17, 1387/3/26 .. ارسال شده توسط sara (سايت - ايميل)

متاسفم برای کسانی ! که! حتما شنیده اید وقتی امام زمان ظهور کند! اغلب مخالفان همین علمای گرام هستند!! واقعا متاسفم! برای انها که چشم وگوششان را بستند! وجدی مصداق همان ! کسانی شدند! که عقلشان را به کار نمی اندازند!!
دوم!! یاد بگیرید مطالب را درست بخوانید من مخالف این نیستم! کسی عقد موقت کند!!! من مخالف این هستم ! که بنده خداها !! اصلا دوست دارید پدرتان! برود به نام عقد موقت وجایز بودنش بر ای مادرتان هووو بیاورد!!!!! انچه برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید!!!
!
ببخشید من نادان جاهلم! ولی بهتر است! به قسمتی از کامنت محمد صادق توجه کنید!
ر اینکه عقد موقت در اسلام به عنوان یک راهکار ارائه شده است شکی نیست اما برای چه مواقعی! موزماری دوستان نوسازی دقیقا از همینجا هویدا می شود که مطلب حقی را عنوان می کنند اما شرایط آن حق را نمی عنوانند.
فی الواقع تا جایی که عقل ما قد می دهد اسلام بطور اعم و کل، تعالیمی برای مواقع غیر بحرانی و نرمال تجویز می کند و البته شرط تکامل یک مکتب آن است که از جهت مواقع بحرانی و سرریز مسائل فردی و اجتماعی هم کاتالوگ ارائه دهد و تا جایی هم که بنده از اساتیدی چون رحیم پور این مطلب را پیگیری کرده ام عقد موقت مربوط به شرایط عادی و نرمال جامعه نیست و ایشان با نقد تندی که به این مسئله زدند صریحا عنوان کردند:" با فرض بلا اشکال بودن طرح این مسئله در جامعه آیا واقعا آن عده ای که امکان ازدواج برایشان ممکن نیست از ان بهره خواهند برد یا مشتی مرد ازدواج کرده و متاهل که راه برای عیاشی های بدون مسئولیت شان باز شده؟" آمار و ارقام شق دوم فرض قبلی را نشان می دهد.





Copyright 2008 Download2